μυστικά

cf87ceb1cf84ceb6ceb7cebcceb9cf87ceb1ceaecebb-ceb8ceb5cf8ccf86ceb9cebbcebfcf82-ceb7-cebdceb5cebacf81ceac-ceb8ceaccebbceb1cf83cf83ceb1-19

γράφει η Μαργαρίτα Μηλιώνη

το πλοίο σέρνεται πλάι στο νησί
φίδι πλάι σε νεαρό κορμί
που το έχει κυριεύσει ο ύπνος

στο μεγάφωνο ανακοινώσεις και οδηγίες
σε περίπτωση κινδύνου
επτά βραχείς κι ἐνας παρατεταμένος συριγμός
σωσίβια προσωπικής χρήσης και
σωστικές λέμβοι

κάποιοι απο τους επιβάτες
παίρνουν θέση ύπνου

μια γυναίκα στο απέναντι κάθισμα κοιτάζεται σ ένα καθρέφτη
ισιώνει κάτι ρυτίδες κάνει γκριμάτσες
σφίγγει τους σιαγόνες κοιτάζει τα δόντια της
δοκιμάζει σέλφι με το κινητό

το βλέμμα μου χαιδεύει
το κορμί του νησιού που μένει πίσω
κλείνω τα μάτια ψηλαφίζω το στέρνο του

η ίδια οξυμένη αίσθηση (του τυφλού υποθέτω)
στα ακροδάκτυλά μου

αφυπνίζονται οι αισθήσεις του νησιού
ακμές αιχμές λόχμες και ένας καταρράχτης
ξεπηδάει από το βράχο

στο μεταξύ το πλοίο επιταχύνει
όλοι μοιάζουν ήσυχοι
κανένας δεν ταράζεται κοιμούνται

αλίμονο
μόνο εγώ ακούω τους επτά βραχείς και
τον έναν παρατεταμένο συριγμό;

απλώνει το χέρι της κι αναδεύει τη θάλασσα
το κορίτσι
θάλασσα λανθασμένη δε γίνεται
μου λέει ησυχάζω γελάμε

πως μπαινοβγαίνουμε ρε της λέω
ανάμεσα στο ποίημα και τη πραγματικότητα
λες κι είναι ο διάδρομος
από το καθιστικό στην κρεβατοκάμαρα
από την Αμοργό στην Αθήνα και στους λογαριασμούς
οτε δεη κοινόχρηστα εφτά ώρες θάλασσα το χάος του δρόμου στο λιμάνι του Πειραιά η λεωφόρος Συγγρού τα ρούχα στα σκουπίδια ο άστεγος στο δρόμο
η τράπεζα αττικής τα περουκίνια οι πρόσφυγες ο πόλεμος η γενικός γραμματέας του οηε
η ευτέλεια της ζωής και η πολυτέλεια του ποιήματος
πως διάολο το καταφέραμε μου λες;
σσσσσσσσσσσσσσσσσ μου ψιθυρίζει το κορίτσι μη το πεις σε κανέναν

δεν της είπα κουβέντα για τους
επτά βραχείς και τον έναν παρατεταμένο
συριγμό διαρκώς στα αυτιά μου

διαθέταμε μυστικά
ακόμα και μεταξύ μας

Leave a Reply

