ίχνη ενός παρατεταμένου πρωινού

larger.jpgγράφει η Μαργαρίτα Μηλιώνη

στην αρχή δεν το αντιλαμβάνεσαι
ζεις μέσα  στη δίνη της τρέλας σου
(δεδομένου ότι αυτό είσαι. αυτό δεν αλλάζει)
με τον καιρό αναπτύσσεις την χρήση ενός κάποιου ορθολογισμού
τόσο και έτσι, ώστε να περιφρουρείς
την ελευθερία της τρέλας σου
δηλαδή της ίδιας σου της ύπαρξης
να κάνει παιχνίδι.

σου παίρνει χρόνια μέχρι να το μάθεις.
άλλοι γεννιούνται με αυτήν τη ιδιότητα
σε εμάς εδώ είναι επίκτητη δυσκολεύτηκαμε
λίγο μέχρι να το μάθουμε
αλλά έγινε και τώρα αυτό δεν αλλάζει
είναι ένα πεδίο ελευθερίας
οριακής μεν
αλλά ελευθερίας.

***

πολύ ορθολογικά τοποθετείς το θέμα
μου είχε πει κάποτε ο φίλος μου ο Χάρης
ναι Χάρη μου του είπα,
ο ορθολογισμός μου και η χρήση του
είναι ο μόνος τρόπος που διαθέτω
για να διαχειρίζομαι λειτουργικά την τρέλα μου
η μήπως την ύπαρξή μου
δηλαδή με τέτοιο τρόπο και τόσο
ώστε
να εξακολουθήσω να κολυμπάω μέσα σ αυτήν.
αλλιώς τετέλεσται.
και είμαστε για τέτοια, καιροί που είναι;
το εξετίμησε θυμάμαι.

Leave a Reply

