το όνειρο και ο ποιητής

14285168.ed043306.640.jpg

Γράφει η Μαργαρίτα Μηλιώνη

σήμερα συνέβησαν τρία πράγματα.το εξής ενα. τώρα το απόγευμα έγειρα λίγο και με πήρε ένας ύπνος γλυκός και σύντομος. είδα το μπαμπά μου στο δρόμο εκεί κάτω δίπλα στο παλιο πέτρινο σπίτι. μπαμπά μου του φώναξα και ήξερα ότι ήταν πεθαμένος  μέσα στο όνειρο το ήξερα αλλά να δεν έφευγε περπατούσε στο δρόμο και με κοίταζε. δεν βιάστηκε να φύγει στάθηκε λίγο μπάμπά μου του φώναξα και περίμενε να τον χορτάσω και όταν τον χόρτασα προσπάθησα να ξεκολήσω από την αγκάλη της ψυχής του που με είχε στα χέρια του απαλά και δυνατά μαζί και όταν ξύπνησα ήμουν  χαρούμενη  και δυνατή εκεί που πριν ήμουν συντετριμμένη.

***

ψηλάφισα το κορμί του αγαπημένου μέ άλλον τώρα τρόπο. ήταν δύναμη το σὠμα του  και η οδύνη που είχα δει πριν δεν ήταν παρά η οδύνη του τοκετού της γέννησης του Ποιητή. ναι ένας ποιήτής γεννιεται αυτές τις μέρες και εγώ είμαι μάρτυρας. ίσως και η μαμμή του. και ή ψυχή μου ησύχασε. έκανα ό,τι καλύτερο. τώρα είμαι σίγουρη. πιο σίγουρη από ποτέ. και όταν πέρασα μ έναν αγαπημένο φίλο χθες από το γνωστό αγαπημένο στέκι ήθελα μονο να του πω, να μην ανησυχεί έχω κι εγώ ανθρώπους φίλους καλούς δίπλα μου δεν είμαι μόνη. να μην έχει και τούτο το φορτίο. να πορεύεται το δρόμο του λίγο πιο ανάλαφρος. το δρόμο αυτόν τον γνωστό του μαρτυρίου. της ποίησης ντε. της ποίησης εμείς οι αγαπημένοι. ωραίοι έιμαστε. ναι ναι μη γελάς καθόλου. ωραίοι σαν Έλληνες. ναι.είμαστε παλιοί δεν είπαμε για αυτό και τόσο νέοι.

***

είναι παράξενοι οι καιροί. είναι οι καιροί που περιμέναμε καιρό. πλακα έχει έεεεεε. δεν είπαμε;  είδες τι πλούτο λέξεων; δεν πειράζει. είναι κάτι στιγμές που δεν σου χρειάζεται ο πλούτος. ούτε καν των λέξεων. ό,τι πιο απλό το μεγάλο μπορεί να το αποδώσει και το μικρό. ό,τι πιο απλό. πιο λιτό. δεν χρειαζόμαστε τις μπαρόκ γραφές εμείς εδώ. κάποιες στιγμές. αυτές τις πλεον κρίσιμες τις μεγαλειώδεις αρκούν λίγες λέξεις οι πιο απλές. να μη  έχεις να διαλέξεις. μόνο δυο λέξεις. φτάνουν κάποτε. μόνο δυο.

Leave a Reply

