η Ευλαμπία

images-1.jpeg

Η Ευλαμπία

 

χόρευες μέσα στην πλατεία λωλή μου θεία Ευλαμπία

φορούσες χρώματα τρελά κόκκινα κίτρινα λιλά

και ένα πράσινο καπέλο

και είχες τα μάτια πιο μεγάλα από τα ψάρια μες στην γυάλα

όταν κατέβαινες στη σκάλα σε χαιρετούσαν χερουβείμ

δεν ήσουνα γυναίκα εσύ ήσουν μια θύελλα χρυσή

ήσουν ακτίνα ήσουν φως ήσουν άλω και ροδαμός

ήσουν βελούδο ήσουν μετάξι ήσουν του ονείρου μου η πράξη

χόρευες μέσα στην βροχή και εγώ ορκιζόμουνα μικρή πως θέλω να σου μοιάσω γιατί είχες χέρια από πολύχρωμα φτερά

χείλη πιο κόκκινα από τριαντάφυλλα «δεν είμαι η Νεφερτίτη δεν είμαι η Αφροδίτη εγώ είμαι η Ευλαμπία με την μεγάλη μύτη»

φτερούγιζες την νύχτα με ξέπλεκα μαλλιά να βρίσκουν τα πουλιά να κάνουνε φωλιά λωλή μου θεία Ευλαμπία έφυγες μια μέρα από τον φεγγίτη και ποτέ ξανά δεν γύρισες στο σπίτι,

έκρυψα το πράσινο καπέλο το παλτό και την ομπρέλα για όταν θα γινόμουνα και εγώ κοπέλα .

Τώρα όταν τις νύχτες βγαίνω στην πλατεία τα πουλιά με φωνάζουν Ευλαμπία.

Leave a Reply

